Total rookie her, men jeg har en computer til at stå, som jeg ikke bruger til noget. Den havde jeg tænkt på at lave om til en lokal server, primært til at bruge som lagerplads, men også til at holde medier som film, billeder osv.
Til jer der benytter NGINX, så er det på tide at få opdateret. Som udgangspunkt er alle sårbare overfor DoS, mens at en specifik konfiguration kan lede til remote code execution.
Jeg ved at der er mange herinde, der af gode grunde ikke bryder sig om Amazon, men det er nok det bedste tilbud jeg har set i lang tid. Og med de priser vi ser for tiden, så må man vel nogen gange bide i det sure æble :)